Garancia



Garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük, hogy használat előtt figyelmesen olvasd el a használati útmutatót!

Dokumentum helye

 

Visszajuttatás:


Elálláskor a visszajuttatás költségei téged terhelnek, ezért annak módja általad teljesen szabadon választott. Lehet személyesen (nyitva tartási időben), vagy postázva is. A postázáshoz az egyszerű ajánlott küldemény (levél, csomag) elegendő, ugyanis normál esetben azt 1-2 munkanapon belül az egész ország területén kézbesítik. Kérjük, hogy ügyelj a csomagolásra, hogy a visszaküldött termék ne sérüljön a postázás folyamata során, valamint hogy a termék kereskedelmi csomagolását ne ragaszgasd össze, ne firkáld össze, ugyanis az is sérülésnek minősül. Minden kísérő okmányt is mellékelj! A visszajuttatott terméknek lehetőleg ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan az  kiszállításra került (eredeti-, és ép csomagolás, az összes tartozékkal, ép címkékkel, és a vele kapott iratokkal együtt).   

Tájékoztatunk, hogy a hatályos törvények szerint nem vonatkozik elállási jog az átvétel után mechanikailag megsérült termékekre (pl. törött, repedt, stb), a helytelen használat miatt meghibásodott, megsérült termékekre, a beépíthető elektronikai alkatrészekre, a hiányos, tartozékok nélkül visszajuttatott termékekre. Az esetleges szállítási sérülések rendezésének egyetlen módja a jegyzőkönyv! Ha átvételkor a küldeményt sérültnek látod,  esetleg azt valaki már előtted felbonthatta, vagy hallhatóan csörög-zörög, mert pl. törötten érkezett, az átvételét mindenképpen mellőzd és írásban jelezd a konkrét problémát a csomagon, hogy miért nem veszed át! Vetess fel a szállítóval azonnal jegyzőkönyvet, ugyanis e nélkül utólag nem tudod a kártérítési igényedet érvényesíteni! Elemre, akkumulátorra, izzóra, fénycsőre, fehérneműnek minősülő termékre csak akkor fogadunk el elállási igényt, amennyiben a termék csomagolása láthatóan még bontatlan állapotban van! Elállásra vonatkozó igényedet e-mailben (írásban), vagy személyesen kell bejelentened és nem szükséges indokolnodA vonatkozó szabályozás szerint nem gyakorolhatod az elállási jogot olyan termék esetében, amely a személyedhez kötött. Amelyet a te utasításaid, kérésed alapján, vagy kifejezett a kérésedre, egyedi rendelésedre, vagy részedre állítottak elő, szereztek be, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. Gyorsan romlandó termék esetében sincs elállási jog. Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetén, akkumulátor, elem esetén az elállási jog azonnal elvész, ha már csak a csomagolást megbontottad. 

Abban az esetben, ha a terméket a fogyasztó már használatba vette, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a fogyasztónak (vevőnek), a fogyasztó (vevő)  költségére.


Garanciális probléma

esetében a felmerülő  posta költséget utólag visszatérítjük, de csak és kizárólag ésszerű mértékig. A jelenleg érvényes postai díjszabás szerint, ami 2017. január 01-én lépett érvénybe. Ajánlott levél költsége 100 g-ig 525 Ft, 100 g-250 g-ig 575 Ft, 250 g-500 g-ig 780 Ft, 500 g-750 g-ig 1.085 Ft. Egy normál csomag feladási költsége 0-2 k-ig 1.490 Ft, 2-5 kg-ig 1.690 Ft, 5-10 kg-ig 1.790 Ft, 10-20 kg-ig 1.990 Ft. Maximum ezeket az összeget térítjük vissza mi is. Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy semmilyen esetben nem térítjük meg a -teljesen szükségtelen- kiegészítő postai szolgáltatások költségeit (pl. Elsőbbségi, Aznapi kézbesítés, Értékbiztosítás, Értéknyilvánítás, Saját kezébe, Törékeny, Start csomag, Start Plusz csomag, PPD Gyorsposta, E-mail értesítés, Porto, stb.)!

FIGYELEM! Portósan, utánvéttel, vagy egyéb fizetési terheléssel érkező csomagokat semmilyen esetben nem veszünk át! Azt a TE költségeden, mérlegelés nélkül, azonnal visszafordítjuk!

A visszakapott csomag kibontása minden esetben videokamerával rögzítésre kerül, illetve a visszaküldött termék azonnali megvizsgálása is. Erre a későbbiekben történő félreértések, vitás kérdések elkerülése végett van szükség (pl. ha a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos, vagy láthatóan használatba vették, stb.).

Amennyiben a fent leírtakban bármi nem egyértelmű, az esetleges problémák, vitás kérdések elkerülése végett még a visszajuttatás előtt mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztess az ügyfélszolgálatunkkal telefonon (06-1-783-5559; 06-70-490-2992), vagy írásban: info@hobbyrendeles.hu

Posta címünk:
3D Profi Fotó Kft - HobbyRendeles.hu
Budapest
Lónyay utca 41.
1093